Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2005

Εορταστική περίσταση.

Σήμερα συμπλήρωσα 5 μήνες στον στρατό.

Ως γνήσιος μίζερος και γκρινιάρης που είμαι, έχω να κλαφτώ για πολλά πράγματα, να θυμηθώ πολλά στραβά.

Αλλά δεν θα το κάνω σήμερα.

Σήμερα έσβησα 5 μήνες.

Θα πάρω μια ανάσα (από αύριο αδειούλα) και πάω για τους επόμενους 5.

Συνάδελφοι, σειρούλες, αδέρφια... κουράγιο και περαστικά μας.

ΥΓ: το blog αυτό δημιουργήθηκε περισσότερο για να έχω έναν ασύγχρονο τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους και γνωστούς μου, παρά για εξομολογητήριο. Τους ευχαριστώ για την πολύτιμη παρέα και υποστήριξη που μου προσφέρουν. Να'στε καλά παίδες :*

Διαπίστωσα όμως με μεγάλη χαρά και ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη ότι το διαβάζουν και αρκετοί που ούτε καν με γνωρίζουν. Τους ευχαριστώ για την τιμή αυτή, ακόμα κι αν δεν καταλαβαίνω τι ενδιάφερον μπορεί να βρίσκουν στις αρλούμπες που γράφω :)

Σας ευχαριστώ όλους εκ βάθους καρδίας.

1 Comments:

At 9:55 μ.μ., Blogger averel said...

Φίλε. Κουράγιο. Απλά μια συμβουλή. Βρες το ΛΟΣΤΡΕ του Λένου Χρηστίδη. Το είχα διαβάσει κάπου εκεί που είσαι τώρα και με βοήθησε αρκετά. Υπομονή.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home