Κυριακή, Ιουλίου 31, 2005

Κατηφόρα.

Αυτό είναι το τελευταίο ΠΣΚ που έχω υπηρεσία στο ΓΕΠ, και όλα βαίνουν καλώς. Απόλυτη ησυχία. Δεν με ενοχλεί κανένας, κοιμάμαι καθημερινά γύρω στις 10 με 11 ώρες, ενώ τις υπόλοιπες βλέπω κάτι DVD, πολύτιμη προσφορά του αδερφού μου. Για την ακρίβεια, 5ος, 6ος και 7ος κύκλος επεισοδίων X-Files. Ο ορισμός της αποχαύνωσης.

Είναι ένας ωραίος τρόπος να κλείσει αυτή η περίοδος της θητείας μου. Η υπόλοιπη εβδομάδα προβλέπει εξόδους για Δ-Τ-Τ, μια τελευταία υπηρεσία την Πέμπτη, άδεια (τιμητική) για ΠΣΚ και από Δευτέρα παίρνω το φύλλο πορεία για Αλεξανδρούπολη.

Σε καμιά 10αριά μέρες θα είμαι στον Έβρο, στην Αλεξανδρούπολη και θα θυμηθώ ότι έχω ξεχάσει τον τελευταίο καιρό. Καθαρισμός όπλου, επιθεωρήσεις, αναφορές, σκοπιές, θαλαμοφυλίκια, περιπολίες, εφόδους. Αλλά σε καμιά 10αριά μέρες θα έχω ολοκληρώσει την μισή μου θητεία. Θα έχει αρχίσει ο κατήφορος, τα "λελε" και τα λοιπά παλιούρικα συνθήματα, η χαλάρωση και η αναμονή για την τελευταία μέρα.

Όλα αυτά τα συνειδητοποίησα την Παρασκευή (προχθές) που με χαιρέτησε ο Διευθυντής για τελευταία φορά (όταν θα γυρίσει από την άδειά του θα έχω φύγει). Πάει και το εξάμηνο. Πάει και η πρώτη μετάθεση. Πάμε στην δεύτερη.

Μ'αρέσει να βλέπω την θητεία μου να προχωράει. Σημαίνει ότι περνάνε οι μέρες.

3 Comments:

At 11:04 π.μ., Blogger Tyxod said...

Έβρος εεε;...

Ετοιμάσου για:

1) Σκοπιές ατενίζοντας τους γείτονες... (τώρα με το σήριαλ που δείχνει το mega έχουν γίνει της μόδας)

2) Τεκίλες στην παραλία της Αλεξανδρούπολης... (Μόνο μην αναφέρεις το όνομα μου στην ψηλή την ουκρανέζα τη σερβιτόρα)

3) ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ (Εγώ πήγα χειμώνα τα γλίτωσα - αλλά οι ιστορίες είναι τρομακτικές)

4) Ύπνο (και καλύτερο φαί)

Γενικά εγώ γούσταρα που απολελέ από τον Έβρο, άμα περάσει το 8μηνο άντε γεια, σάπια ρούχα και σκοπέτα παλιά στο τέξας... Καλύτερα ψαράς σπίτι σου παρά στο Διπλοντούβαρο...

Και αφού δεν πας χειμώνα... Μόνο κοίτα να κρατήσεις άδεια, να γεμίσει η "απολύσεως", κάθε μήνα θα πέρνεις δυο μέρες bonus, αν έχεις καλές μέρες τώρα, και καμιά τιμητική γλυτώνεις κανα μήνα...

Και ότι γλυτώσεις καλό είναι...

Όμως να θυμάσαι ότι εκεί πάνω είναι άλλος κόσμος... Μη σε πάρει από κάτω... Είναι στον κόσμο τους...

Θέλει δύναμη και νέυρο να χτυπάς σκοπιά στον Έβρο...

(αν έχει πλωτά τσίμπα αναρωτική...)

 
At 11:20 π.μ., Blogger 0comments said...

Κουράγιο φίλε!

 
At 4:52 μ.μ., Blogger dtsomp said...

Δεν ανησυχώ για το ότι εκεί είναι άλλος κόσμος. Και εγώ από κει κατάγομαι, το χωριό μου είναι πιο πάνω από την πινέζα ;)

Πόσους φαντάρους ξέρεις που να έβαλαν βύσμα για να πάνε ...Λαγό;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home