Τετάρτη, Μαΐου 04, 2005

Πάει και το Πάσχα....

Κατ'αρχάς να ζητήσω συγγνώμη, αγαπητό μου ημερολόγιο, για την μαυρίλα των προηγούμενων ημερών. Με είχε πάρει από κάτω ο στρατός, δεν φταίω εγώ.

Πάεεειιιι. Πέρασε και το Πάσχα. Ήρθε και ο Γιωργάκης, έκατσε 20 λεπτά (δηλαδή μέχρι να τραβηχτεί ικανοποιητικός αριθμός πλάνων για το βραδινό δελτίο ειδήσεων) και έφυγε.

Και μείναμε εμείς να σκουπίζουμε. Πάλι. Φυσικά.

Δεν βαριέσαι βρε αδερφέ. Η ζωή συνεχίζεται. Προς το παρόν, μετράμε μερούλες. Την Παρασκευή βάζω τα πολιτικά μου ρουχάκια, φορτώνομαι τα μπαγκάζια μου και παίρνω το φύλλο πορείας, παρέα με μερικές μερούλες άδειας.

Και για να μας αποχαιρετίσουν κατάλληλα τα αστεράκια, μας έδωσαν μια αποχαιρετιστήρια αγγαρεία, όλη δικιά μας. Τσάπισμα κήπου. 5 ώρες. Έτσι, να μην ξεχνιόμαστε.

Αλλά δεν με νοιάζει. Την Παρασκευή έχω φύγει, θα ακούω πάλι "εδώ είναι το ταξίδι" ενώ τα χιλιόμετρα θα περνάνε από κάτω μου. Το πρωϊ θα δω τελευταία φορά τον Αργολικό. Το απογευματάκι θα πίνω φραπεδάκι φάτσα-κάρτα στον Θερμαϊκό.

Καλό το Ναύπλιο, αρκεί να μην είσαι φαντάρος :)

Θεσσαλονίκη, σου 'ρχομαι!


Gimme a ticket for an aeroplane,
Ain't got time to take a fast train.
Lonely days are gone, I'm a-goin' home,
'Cause my baby just a-wrote me a letter...

2 Comments:

At 2:03 π.μ., Blogger ka8y said...

aaaaaaaaaa! kai kalo taksidi!!!!

 
At 2:50 μ.μ., Blogger Nenyaki : ) said...

δεν είσαι ο μόνος που περιμένει να ανέβεις Θεσσαλονίκη...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home