Παρασκευή, Απριλίου 22, 2005

Ιχθύς στο ζώδιο;

Είμαι στην φάση που αρχίζει το ξεψάρωμα. Μπροστά μου πλέον δεν έχω βαθμούς και αστέρια, αλλά ανθρώπους εργαζόμενους, υπαλλήλους σε μια εταιρεία που δεν χωνεύει κανένας.

Από την μία, το ξεψάρωμα οφείλεται στο ότι σε ολόκληρο το Κέντρο μείναμε περίπου 30 άτομα, από τα οποία μερικοί θέλουν 35 μέρες για να απολυθούν. Όπως είναι φυσικό, η συμπεριφορά τους είναι κατά τι διαφορετική από την συμπεριφορά του "νέωπα" και είναι επίσης φυσικό να υπάρχουν επιρροές. Αν μη τι άλλο, πόσο σοβαρά να πάρεις τον στρατό όταν 5-6 άτομα εμφανίζονται στην επιθεώρηση φρουράς με ασημί αθλητικά παπούτσια δηλώνοντας ευθαρσώς "έχω χάσει το κράνος μου, δεν πιστεύω να πειράζει".

Για το υπόλοιπο μέρος του ξεψαρώματος οφείλονται οι αξιωματικοί, είτε με την πολύ καλή συμπεριφορά τους, είτε με την πολύ κακή τους. Ο λοχαγός που σου ζητάει (με τον τρόπο του) συγγνώμη για την συμπεριφορά ενός συναδέλφου του. Ο λοχίας που σου ζητάει συνεχώς "ευχαριστώ" για το προβληματάκι με το pc του που του έλυσες. Ο άλλος λοχαγός που σου κόβει μιάμιση ώρα από την έξοδο από κόμπλεξ και δεν ντρέπεται να σου πει κατάμουτρα ότι σε έχει βάλει στο μάτι. Ο ανθυπολοχαγός που ρωτάει τον απλό φαντάρο πανικόβλητος "τι πρέπει να κάνω τώρα". Ο ευθυνοφοβικός έφεδρος λοχίας που νομίζει ότι κάτι έγινε και σου φωνάζει λες και είσαι ζώο ενώ παρουσιάστηκε 3 μόλις μήνες πριν από σένα...