Δευτέρα, Μαρτίου 14, 2005

Πρώτο επίσημο ποστ...

Άντε, να ξεκινήσει να δουλεύει κι αυτό το blog (δικτυακό ημερολόγιο ελληνιστί)...

Γεια σας, είμαι ο Δημήτρης και αντί για καλά, είμαι ντυμένος στα χακί. Στρατιώτης Μηχανικού, 2005 Α' ΕΣΣΟ (μην μετράτε, 290 είναι η σειρά...), παρουσιάστηκα στις 7 Φεβρουαρίου του 2005 και μου μένουν -ημερολογιακά- 329 μέρες και η σημερινή.

Αυτήν την στιγμή, είμαι στο σπίτι μου και πασχίζω να χωρέσω χίλιες δυο δουλειές μέσα στις τελευταίες ώρες της δεύτερης άδειας μου (προηγήθηκε η άδεια ορκωμοσίας, ευτυχώς και οι δύο άγραφες).

Το blog αυτό θα ενημερώνεται αραιά και που, ανάλογα με το πόσο συχνά θα έχω πρόσβαση σε pc με ίντερνετ ή με το πόσο γρήγορα θα λύσω κάποια προβλήματα με το Palm μου.

Ελπίζω να τα λέμε συχνά...

ΥΓ: Για καθαρά στατιστικούς και ψυχολογικούς λόγους (θέλω να τ'ακούω), από την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκα έχω χάσει 6 κιλά. Αεεεερααααααααα!!

2 Comments:

At 2:03 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν περνούν οι ώρες αλλά οι μήνες και τα χρόνια...
Μην το ξεχάσεις αυτό...

Καλή αρχή με το blog σου... :*

 
At 2:41 π.μ., Blogger ka8y said...

ΚΑλή αρχή Μητσούλη.

Άντε και στα δικά μας. Για τα κιλά λέω :-p

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home